Νοεμβρίου 30, 2021 / Papanastasiou Pantelis

Η Στρατηγική στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ

Το μάρκετινγκ είναι ένα σύνολο μεταβλητών που μπορούν να ελεγχθούν και να χρησιμοποιηθούν για να επηρεάσουν τις αντιδράσεις των καταναλωτών και αντιπροσωπεύει τους τέσσερις θεμελιώδεις πυλώνες οποιασδήποτε επιχειρηματικής στρατηγικής. Ωστόσο, αυτό το σύνολο μεταβλητών έχει εξελιχθεί, κυρίως λόγω των τεχνολογικών αλλαγών με την πάροδο του χρόνου. Επιπλέον, είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ότι η ισορροπία αυτών των στοιχείων συμβάλλει σε μια επιτυχημένη επωνυμία.

Είναι ολοένα και πιο συνηθισμένο να λαμβάνουμε ερωτήματα πελατών σχετικά με τη σημασία του μάρκετινγκ στο ψηφιακό περιβάλλον. Οι πελάτες που πωλούν ενεργά ένα προϊόν στο Διαδίκτυο συχνά δεν είναι εξοικειωμένοι με τα βασικά καθήκοντα της δημιουργίας μιας στρατηγικής πωλήσεων και μάρκετινγκ ενώ βρίσκονται ακόμη στη φάση του επιχειρηματικού σχεδίου. Παρόμοια με αυτό, είναι πιθανό αυτοί οι πελάτες να έχουν δημιουργήσει ένα επιχειρηματικό σχέδιο χωρίς να λαμβάνουν υπόψη τους νέους πυλώνες του μάρκετινγκ και τον τρόπο εφαρμογής τους στην ψηφιακή στρατηγική.

Σε αντίθεση με ό,τι πιστεύουν πολλοί, το μάρκετινγκ είναι μια επιστήμη που υπερβαίνει κατά πολύ την προώθηση ενός προϊόντος. Είναι, πάνω απ' όλα, αποτέλεσμα σημαντικού σχεδιασμού υψηλού επιπέδου.

Σε αντίθεση με ό,τι πιστεύουν πολλοί, το μάρκετινγκ είναι μια επιστήμη που υπερβαίνει κατά πολύ την προώθηση ενός προϊόντος. Είναι, πάνω απ' όλα, αποτέλεσμα σημαντικού σχεδιασμού υψηλού επιπέδου.

EN